Polityka prywatności dla spółki FFI Sp. z o.o.
Ostatnia aktualizacja: 25.05.2018
Przedstawiona poniżej polityka prywatności ma zastosowanie dla spółki FFI Sp. z o.o.
obejmując obiekty ILONN HOTEL, ILONN BOUTIQUE LIMANOWSKIEGO, oraz
koncepty gastronomiczne w obiekcie Młyńska 12. W spółce FFI Sp. z o.o.
dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić klientom naszych hoteli oraz
barów i restauracji zlokalizowanych w Poznaniu produkty oraz usługi na
najwyższym poziomie. Cenimy i szanujemy naszych Gości oraz ich
lojalność, mamy świadomość, że prywatność danych osobowych jest
niezwykle ważnym zagadnieniem. Przygotowaliśmy politykę prywatności, aby
przedstawić nasze praktyki dotyczące danych osobowych, które gromadzimy
na Pani/Pana temat w komunikacji pisemnej lub ustnej, kiedy odwiedza
Pani/Pan jeden z naszych hoteli lub z innych źródeł. Deklaracja ta
w sposób szczegółowy opisuje praktyki, które przyjęliśmy w spółce dla
zabezpieczenia Pani/Pana danych osobowych.
Korzystając z
jakichkolwiek naszych produktów lub usług i/lub przyjmując naszą
politykę prywatności, np. podczas rejestrowania się na którekolwiek z
naszych produktów lub usług, zgadza się Pani/Pan na gromadzenie i
wykorzystywanie danych osobowych, zgodnie z opisem w niej zawartym.
Przedstawiona
polityka prywatności nie ma zastosowania do procesu przetwarzania przez
nas danych osobowych w imieniu lub na polecenie stron trzecich.
Jakie dane osobowe gromadzimy
Dane
osobowe mogą być przez spółkę gromadzone na każdym etapie kontaktu lub
interakcji z Gośćmi. Dane te mogą obejmować: dane kontaktowe; dane
dotyczące Pani/Pana rezerwacji, pobytu lub wizyty w hotelu czy
restauracji; uczestnictwa w programie lojalnościowym; uczestnictwa
w konkursach, lub programach marketingowych; dane dotyczące zakupu lub
otrzymania produktów lub usług; informacje osobiste, informacje
dotyczące kraju zamieszkania, numeru paszportu lub dokumentu tożsamości
oraz daty i miejsca jego wydania; dane o płatnościach, takie jak numer
Pani/Pana karty płatniczej i inne dane karty, jak również dane
uwierzytelniające i inne dane dotyczące rozliczeń i rachunków ;
informacje o preferencjach naszych Gości, preferencjach marketingowych
i sposobie komunikacji; informacje o pojazdach, które może Pani/Pan
zaparkować na teren naszego obiektu oraz dotyczące opinii o naszych
markach gastronomicznych lub naszych obiektach; informacje podane we
wnioskach o uczestnictwo w programie lojalnościowym oraz inne dane
uzyskane od Pani/Pana lub stron trzecich.
Możemy również rejestrować dane osób wspólnie z Panią/Panem podróżujących, w tym ich imiona i nazwiska.
Dodatkowo w określonych przypadkach gromadzimy inne dane osobowe, np.:
Przeprowadzając ankiety wśród Gości, możemy prosić o podanie danych demograficznych i innych danych osobowych.
Możemy wykorzystywać również monitoring wizyjny i inne środki
bezpieczeństwa na terenie naszych obiektów, przy pomocy których możemy
prowadzić rejestrację lub zapisy wyglądu Gości, osób poruszających się w
częściach ogólnodostępnych, na terenie parkingu hotelowego oraz
informacje dotyczące Państwa lokalizacji na terenie naszych hoteli oraz
konceptów gastronomicznych, przy pomocy kluczy elektronicznych. Dane
osobowe mogą być również gromadzone w związku z usługami oferowanymi w
naszych obiektach, takich jak opieka nad dzieckiem, wynajem sprzętu,
usługi transportowe.
W sytuacji kiedy planuje Pani/Pan zorganizowanie wydarzenia,
zbieramy szczegółowe informacje dotyczące spotkania, w tym termin,
liczbę Gości, informacje o pokojach, a w przypadku wydarzeń firmowych
dane firmy (np. nazwę, budżet). Gromadzimy także dane dotyczące Gości
będących częścią Pani/Pana grupy lub wydarzenia. Jeśli odwiedza nas
Pani/Pan wraz z grupą ludzi, możemy uzyskać od nich dane osobowe
dotyczące Pani/Pana osoby. Po takim pobycie z grupą w hotelu lub
uczestnictwie w wydarzeniu możemy przesyłać do Państwa materiały
marketingowe zgodnie z Państwa preferencjami w zakresie dozwolonym przez
prawo. Państwa dane osobowe możemy przekazać organizatorom wydarzenia
w zakresie dozwolony przez prawo.
Jeśli stara się Pani/Pan o pracę w spółce FFI, proszę zapoznać się z
zastrzeżeniem o prywatności kandydata w zakładce kariera na naszej
stronie internetowej.
Oprócz danych uzyskanych bezpośrednio od Pani/Pana, możemy również
opracowywać informacje o Pani/Panu w odniesieniu do informacji, które
nam Państwo podali lub na podstawie pozostałych danych, które
gromadzimy.
Dane osobowe, które gromadzimy od podmiotów zewnętrznych
Spółka
może również gromadzić dane na Pani/Pana temat od podmiotów
zewnętrznych, w tym dane otrzymane od naszych partnerów, przy
przetwarzaniu kart płatniczych, dane z Państwa serwisów
społecznościowych zgodnie z ustawieniami wprowadzonymi przez Panią/Pana
w takich serwisach, a także ze źródeł zewnętrznych, które mogą zgodnie
z prawem udzielać nam tych danych. Korzystamy z tych danych
i przekazujemy je innym w celach opisanych w niniejszej polityce
prywatności.
Wykorzystanie danych osobowych zgromadzonych na Państwa temat
Wykorzystujemy
dane osobowe między innymi w celu świadczenia i personalizacji usług,
które Pani/Pan zamawia i których oczekuje od spółki FFI, aby zaoferować
Państwu oczekiwany poziom usług na terenie naszych obiektów, w celu
zarządzania programem lojalnościowym, prowadzenia bezpośrednich działań
marketingowych i promocji sprzedażowych.
Używamy Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji założeń programu lojalnościowego, w którym Państwo uczestniczycie.
Możemy używać Pani/Pana danych osobowych w celu dostarczania Pani/Panu informacji dotyczących planowania spotkań i wydarzeń.
Spółka
może używać Pani/Pana danych osobowych, tam gdzie jest to dozwolone
w celu dostarczania Państwu newsletterów, jak również innych komunikatów
marketingowych zgodnie z wyrażonymi przez Państwa oczekiwaniami
dotyczącymi formy komunikowania się. Spółka używa Pani/Pana danych w
celu dostarczania wiadomości podczas Państwa pobytu w obiekcie i
potwierdzeń rezerwacji; w celu przesyłania Państwu komunikatów
marketingowych oraz przeprowadzania ankiet oraz konkursów. Spółka może
przekazywać te komunikaty za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty
tradycyjnej, reklam internetowych, mediów społecznościowych, poprzez
kontakt telefoniczny, wysyłając wiadomości tekstowe (w tym SMS i MMS), a
także innych metod (w tym przekazywania komunikatów np. za
pośrednictwem telewizji dostępnej w pokoju). Za Państwa zgodą
wykorzystujemy również treści generowane przez użytkowników (jak np.
zdjęcia) z serwisów społecznościowych w celu przesyłania reklam
graficznych lub opublikowania ich na naszej stronie internetowej. Spółka
może również gromadzić dane z Państwa karty płatniczej, które mogą być
dołączone do danych osobowych i używane przez spółkę FFI w celu
rozpoznania, jakiego rodzaju kartę Pani/Pan posiada, do jakiego banku
lub sieci należy.
Państwa dane osobowe mogą być użyte w celu
poprawy jakości usług – staramy się, żeby nasza strona była dla Państwa
interesująca i godna uwagi. Używamy również Państwa danych osobowych aby
zapewnić Państwu oczekiwany poziom usług w pokoju i na terenie naszych
obiektów zarówno hotelowych jak i gastronomicznych.
Udostępniane przez nas dane osobowe
Aby
zaoferować Państwu wysoki poziom usług i zapewnić odpowiednią obsługę,
możemy udostępniać Pani/Pana dane osobowe naszym usługodawcom
i podmiotom zewnętrznym, zgodnie z podanymi poniżej szczegółami:
Jeśli
odwiedza Pani/Pan obiekty spółki FFI w związku z konferencją lub
spotkaniem grupowym, dane zebrane na potrzeby organizacji takiego
wydarzenia mogą być przedstawione ich organizatorom, a także, gościom
organizującym lub uczestniczącym w tych spotkaniach lub wydarzeniach
(imprezy okolicznościowe).
Spółka może współpracować z innymi
podmiotami, aby dostarczać Państwu produkty, usługi lub oferty w oparciu
o Państwa doświadczenia z pobytu w naszych obiektach. Możemy również
odpowiednio udostępniać Państwa dane naszym partnerom. Na przykład,
możemy pośredniczyć w organizacji transportu, rezerwacji biletów,
zamówić wizytę lekarską do obiektu lub pomóc w realizacji innych usług
świadczonych za pośrednictwem naszych partnerów i tym samym udostępnić
im Państwa dane osobowe.
Dane osobowe mogą być udostępniane zewnętrznym dostawcom usług
świadczonych na miejscu, np. opiekunka dla dziecka, wynajem DJ’a, firmy
dekoratorskie.
Współpracujemy z usługodawcami zewnętrznymi, którzy mogą
dostarczać usługi oraz produkty w imieniu spółki. Spółka może w
uzasadnionych przypadkach, udostępniać im Pani/Pana dane osobowe.
Usługodawcy są zobowiązani umownie do ochrony Państwa danych osobowych
i nie mogą w jakikolwiek inny sposób używać lub udostępniać Państwa
danych osobowych, z wyjątkiem przypadków przewidzianych prawem. Spółka
posługiwać się usługodawcami, którzy w jej imieniu będą przekazywać
Państwu wiadomości oraz materiały promocyjne, włącznie ze
spersonalizowanymi reklamami internetowymi, które są zgodne z Państwa
oczekiwaniami i obowiązującym prawem.
Dodatkowo spółka FFI może ujawnić dane osobowe, aby: postępować
zgodnie z obowiązującym prawem, odpowiedzieć na pisma urzędowe od władz
publicznych, chronić prawa, prywatność, bezpieczeństwo lub własność
spółki FFI, osób odwiedzających, Gości, pracowników Hoteli oraz
restauracji lub osób postronnych, ograniczyć szkody, jakie spółka może
ponieść, wymagać przestrzegania warunków korzystania ze strony
internetowej oraz reagować na nagłe wypadki.
Dane nieosobowe
Nie
wykorzystujemy plików „cookies” do zbierania informacji. Celem usunięcia
lub zablokowania plików cookies należy zaktualizować ustawienia swojej
przeglądarki (sekcja Pomocy w menu swojej przeglądarki – jak usunąć lub
zablokować pliki cookies). Spółka FFI nie ponosi odpowiedzialności za
ustawienia Państwa przeglądarki. Istotne wskazówki, jak zarządzać
plikami cookies w różnych rodzajach przeglądarek, dostępne są na
stronie: www.allaboutcookies.org. Dane
nieosobowe nie identyfikują Państwa bezpośrednio, dlatego możliwe jest
wykorzystywanie takich informacji w różnych celach, jeżeli jest to
dozwolone przez prawo. W niektórych przypadkach informacje nieosobowe
mogą zostać powiązane z danymi osobowymi. W przypadku powiązania
informacji nieosobowych z danymi osobowymi, takie informacje powiązane
będą przez nas traktowane jako dane osobowe zgodnie z niniejszą polityką
prywatności.
Dane wrażliwe
Określenie
„dane wrażliwe” odnosi się do informacji związanych z Państwa
pochodzeniem rasowym poglądami politycznymi, przekonaniami religijnymi
lub filozoficznymi, członkostwem w związku zawodowym, zdrowiem, życiem
seksualnym lub orientacją seksualną, informacją genetyczną, przeszłością
kryminalną oraz wszelkimi danymi biometrycznymi, które wykorzystuje się
do jednoznacznego określenia tożsamości. Dane wrażliwe nie są przez nas
gromadzone, chyba że zostaną one podane przez Gości dobrowolnie np.
w celu lepszego dostosowania świadczonych usług oraz zaspokojenia
Państwa potrzeb (np. zapewnienie odpowiedniego pokoju dla osób
niepełnosprawnych).
Dane osobowe dzieci
Spółka FFI nie gromadzi danych osobowych na temat osób poniżej 18 roku życia.
Linki do innych stron internetowych i usług
Spółka
FFI może współpracować z ograniczoną liczbą dostawców usług
internetowych w celu umożliwienia naszym gościom dostępu do Internetu.
Korzystanie przez Państwa z usługi Internetu na terenie obiektu podlega
warunkom korzystania i polityce prywatności zewnętrznego dostawcy usług
internetowych. Możesz zapoznać się z tymi warunkami i politykami,
korzystając z linków na stronie logowania do usługi lub odwiedzając
stronę dostawcy usług internetowych.
Ochrona danych osobowych
Spółka FFI
wdrożyła odpowiednie procedury, aby chronić zgromadzone dane osobowe
przed nieupoważnionym dostępem, ujawnieniem, zmianą lub zniszczeniem, a
także przechowywać poprawne i aktualne dane osobowe, zgodnie z
obowiązującym prawem. Spółka dokłada również wszelkich starań, aby jej
partnerzy, którym udostępnia dane osobowe, dochowali należytej
staranności, zachowując poufność Państwa danych osobowych. W przypadku
transakcji internetowych spółka wykorzystuje sprawdzone rozwiązania
technologiczne zapewniając ochronę danych osobowych przekazywanych jej
za pośrednictwem witryny internetowej. Obiektywnie jednak stwierdzając
żaden system zabezpieczeń lub system transmisji danych za pośrednictwem
Internetu nie gwarantuje pełnego bezpieczeństwa.
Zmiana i dostęp do danych osobowych
W zakresie
uregulowanym prawnie możecie Państwo zażądać od nas informacji
o Pani/Pana danych osobowych przechowywanych przez spółkę oraz,
w uzasadnionych przypadkach aktualizacji, poprawienia i/lub usunięcia
przechowywanych danych osobowych z naszej bazy. Spółka dokona
wymaganych aktualizacji i zmian w czasie oraz zakresie określonym przez
obowiązujące prawo. Tego typu prośby należy kierować pisemnie na adres
email: iodo@ilonnhotel.pl
W związku z dbałością o poufność danych, odpowiedzi na takie
prośby kierujemy wyłącznie na zarejestrowany adres e-mail lub w inny
sposób podany do wiadomości spółki.
W uzasadnionych okolicznościach, w świetle obowiązującego prawa,
możecie Państwo żądać, wysyłając nam e-mail na adres podany powyżej,
zaprzestania udostępniania Państwa danych osobowych naszym parterom
biznesowym lub zaprzestania używania przez spółkę FFI Państwa danych
osobowych. Takie prośby zostaną rozpatrzone zgodnie z obowiązującym
prawem.
Przechowywanie danych osobowych
Przechowujemy
dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów
wyszczególnionych w polityce prywatności, chyba że dłuższy okres
przechowywania jest wymagany lub dozwolony przez stosowne przepisy
prawa.
Zniszczymy Państwa dane osobowe najszybciej, jak to możliwe, w sposób uniemożliwiający ich przywrócenie lub odtworzenie.
Dane osobowe w formie papierowej zostaną zniszczone w bezpieczny
sposób, tj. wrzucone do niszczarki, spalone lub zutylizowane w inny
dostępny sposób; w przypadku informacji zapisanych w formacie
elektronicznym dane osobowe zostaną zniszczone przy pomocy rozwiązań
technicznych, tak aby uniemożliwić ich przywrócenie lub odtworzenie
w późniejszym czasie.
Wybór – wiadomości przesłane w celach marketingowych
W
sytuacji kiedy udostępnili nam Państwo swoje dane kontaktowe (adres
mailowy, numer telefonu) możemy z nich skorzystać zgodnie z Państwa
preferencjami oraz za Państwa zgodą, celem informowanie o naszych
produktach i usługach, wysyłając zaproszenie na wydarzenia za
pośrednictwem wiadomości e-mail, reklam internetowych, serwisów
społecznościowych, telefonu, wiadomości tekstowych (w tym SMS i MMS).
Jeśli nie chcecie Państwo otrzymywać od nas materiałów
marketingowych, możecie w dowolnym momencie zrezygnować wysyłając taką
prośbę na adres mailowy: iodo@ilonnhotel.pl – Państwa prośba może być procedowana do 10 dni roboczych.
Modyfikacje Polityki Prywatności
Niniejsza
Polityka Prywatności może podlegać okresowym zmianom. Jeśli spółka
wprowadzi istotne zmiany, opublikujemy łącze do aktualnej wersji na
stronie głównej naszej strony internetowej. Data ostatniej aktualizacji
znajduje się w adresie łącza oraz u góry strony, na której znajduje się
niniejsza Polityka Prywatności. Wszelkie zmiany wchodzą w życie po
opublikowaniu zaktualizowanej wersji na naszej stronie internetowej.
Korzystanie jakichkolwiek naszych produktów i usług i/lub wyrażanie
zgody na zaktualizowaną wersję polityki prywatności po nastąpieniu
zmian, oznacza Państwa zgodę na obowiązującą w danym czasie aktualną
wersję Polityki Prywatności.
Kontakt
Wszelkie zapytania dotyczące niniejszej Polityki Prywatności oraz sposobu, w jaki FFI Sp. z o.o. przetwarza Państwa dane osobowe należy kierować na adres e-mail iodo@ilonnhotel.pl lub na adres: Hotel Ilonn ul. Szarych Szeregów 16, 60-462 Poznań.
Aktualizacje Polityki prywatności dla FFI Sp. z o.o.
Jak
stwierdzono powyżej, niniejsza Polityka Prywatności może podlegać
okresowym zmianom. Aby łatwiej można było prześledzić najważniejsze
zmiany, będziemy dołączać historię zmian wprowadzonych do naszej
Polityki Prywatności.